I will probably die...

                 Today.I will probably die today...Sooo mâine avem o tezã minunatã la matematicã.Suuuper,de-abia astept.Pe lângã faptul cã nu stiu nada(nu sunt o copiatoare....cred...)nu am nici mãcar chef sã recapitulez.Pe deasupra,când fantasticilor mei colegi li s-a propus sã dãm teza marti,ei au ales sã o dãm mâine.Genial,nu-i asa?

                  Acum stau si scriu aici când as putea sã învãt...Eh,dar asta e!Întotdeauna mai e o solutie:în cazul meu,McDonald's.Si dacã nici acolo nu reusesc,mã asteaptã o casã de carton si vreo 30 de pisici...Dar stati!Uit un lucru foarte important...Cred cã dom' profesor de mate vrea sã ne specializeze în ...cules de morcovi si muls vaci.Doar despre asta ne vorbeste când ne uitãm temele...Se vede cã generatia noastrã are un viitor strãlucit înainte.Cel putin,clasa noastrã în care se gasesc numai elevi straluciti.Nu mã întelegeti gresit:elevii strãluciti sunt cei al cãror cap e atât de gol si de curat,încât straluceste...Eu nu sunt un elev stralucit,recunosc.Pe creierul meu s-a asezat deja praful...
                 
                  E timpul pentru un moment de liniste,caci azi am pierdut o  prietena.Pentru totdeauna.Cum de nu mi-am dat seama de la inceput?De ce nu am realizat mai devreme ce se intampla defapt?Sa spunem doar ca o cheama Barbie.O fata delicata,slabuta,ce poarta mereu camasa si nu e buna la mai nimic.Poate doar la biologie,materia ei preferata.Stiam de la inceput ca e diferita.Stiam.Toata lumea radea de ea si toata lumea o batea.Erau multe glume la adresa ei si multi se enervau cand ea raspundea neintrebata la ora de biologie.Azi insa am realizat un lucru important.Acea fata nu mai exista.nici nu a existat vreodata.Nu a existat decat in imaginatia noastra.Acea fata are azi un nume,Stefania...
                   
               Yep...soo stiu cã nu scriu extraordinar de des,dar promit cu mâna pe inimã(neagrã,de picã) si cu degetele încrucisate la spate cã o sã incerc sã postez mai repede.O sa incerc,mai ales ca voi avea timp dupa teza(ALELUJAH eu nu dau teza la romana!)

                P.S.:am uitat un detaliu nesemnificativ.Stefana,fata aceea draguta?E un baiat...

                    
                   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Wow dacă te-am făcut să comentezi înseamnă că ori vrei să mă înjuri,ori te-am impresionat profund.Sau poate doar îți plac broaștele țestoase...

Despre blogulet

Un mic "experiment" facut din pura curiozitate

About Me

Me,myself and I
Ciudată,ummm....mai bine zis,"diferită",iubesc viata și viata mă iubește pe mine :) + o mare devoratoare de Nutella
Vizualizați profilul meu complet
Un produs Blogger.