Nu.Pot.Să.Cred.Ultimul meu postuleț amărât a fost în mai?!Bine,de-atunci și până acum puteam să ajung pân' la lună sărind într-un picior dar nuuuuu....Am dormit.Trei luni.TREI LUNI!Trei luni trăite în chin,agonie și delir,presărate cu nisip în costumu' de baie și apă rece în urechi.Sfinte cactus umblător ,uneori cred că o iau razna.Aproape că mi se face dor de amărâții mei colegi.Cred că-i de la căldura prea mare...

Desigur că am avut și niște idei geniale(cam de nivelul unui preșcolar) și nu mi-am pierdut chiar TOATĂ vacanța...De exemplu:


-Am început să transcriu Mândrie și prejudecată prin propria mea viziune artistică și astfel am scris primul capitol din "Făleală și precocepeală" (se anunță a fi un bestseller mondial)
-După trei ani,în sfârșit am fost din dou la un Aqualand,unde eu am fost singura care s-a blocat în mijlocul fiecarui tobogan,fiind nevoită mai apoi să mă târăsc cu mâinile sub privirea amuzată a peste 40 de oameni..
-Am mâncat același tip de inghețată cinci zile la rând
-Am râs de toți oamenii dubioși pe care i-am văzut(credeți-mă,erau MULȚI)
-Am verificat în fiecare zi 9gag-ul și am așteptat ca Evvie să posteze
-Am devenit obsedată de elodia de mai jos....și cam atât...





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Wow dacă te-am făcut să comentezi înseamnă că ori vrei să mă înjuri,ori te-am impresionat profund.Sau poate doar îți plac broaștele țestoase...

Despre blogulet

Un mic "experiment" facut din pura curiozitate

About Me

Me,myself and I
Ciudată,ummm....mai bine zis,"diferită",iubesc viata și viata mă iubește pe mine :) + o mare devoratoare de Nutella
Vizualizați profilul meu complet
Un produs Blogger.