NaNaNaNaNaNa Batman!

I love Batman.A lot. Am chef să scriu...Să scriu până degețelele mele se fac una cu tastatura și se încălzesc mai tare decât felia aia de pâine prăjită care întotdeauna va fi mai neagră decât imi doresc.De scris am ce scrie,nu-i problemă.Mâini am,chiar două deci e ok.Numai chimie de n-aș avea mâine...Mi-e frică...Trebuie să învăț..Caietul e deschis pe masă,la câțiva pași distanță...Nu mai am timp,simt că se apropie,din ce în ce mai repede... E ora nouă și am învățat.Mult.Mult de tot.Dar nu la chimie.Am învățat cum se cântă Balada Boa de Gusttavo Lima,sau Tche Tche Re Rece.Am învățat cum să număr până la 10 în portugheză și am învățat și câteva cuvinte.Am ascultat pentru prima oară dubstep,mai exact Bangarang de Skrillex .__. ummmm... no comment here,eram curioasă...am făcut aproape tot ce se putea face într-o zi nu chiar plictisitoare,dar foarte,foarte călduroasă de joi,mai puțin să învăț la chimie. OMYAWD au trecut deja 20 de minute?!?Ce fac eu cu viața mea?Scriu aici cu toată ființișoara mea amărâtă în loc să maă pregătesc psihic pentru cei doi de 2 pe care îi voi primi mâine...Oricum mă simt mai pregătită datorită noilor mei ochelari.Nu sunt ei cei mai frumoși din lume,dar măcar mă fac să par mai...intelectualnică..Doar mă fac să par.In realitate,sunt mai genială ca toți olimpicii din România la un loc.Numai că nu vreau să mă dau mare...Dacă nu v-ați dat seama până acum,sunt și foarte modestă... One more thing: Nu-i așa că vă enervează când propozițiile nu se termină așa cum caracatiță?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Wow dacă te-am făcut să comentezi înseamnă că ori vrei să mă înjuri,ori te-am impresionat profund.Sau poate doar îți plac broaștele țestoase...

Despre blogulet

Un mic "experiment" facut din pura curiozitate

About Me

Me,myself and I
Ciudată,ummm....mai bine zis,"diferită",iubesc viata și viata mă iubește pe mine :) + o mare devoratoare de Nutella
Vizualizați profilul meu complet
Un produs Blogger.