I'm ALIVE!

Woah woah nu vă speriați,n-am murit încă...Dar nici nu mai am mult...Doar vreo 80 de ani,cam așa.Mă cam plictisesc și creierul meu e închis în weekend deci cred că cea mai bună soluție e să postez o lepșuțã.Here we go:


Dacă eram un anotimp – vară
Dacă eram o lună-iulie
Dacă eram o zi a săptămânii – vineri
Dacă eram o parte a zilei – seara
Dacă eram o virtute – înțelepciune
Dacă eram o planetă – umm Uranus
Dacă eram un lichid – mercur
Dacă eram o stare a vremii – ploaie cu soare
Dacă eram un instrument – eram...un orf
Dacă eram un sentiment – uimire
Dacă eram un gest – eram semnul păcii văzut de greci
Dacă eram un sunet – eram sunetul pe care îl face pâinea prăjită atunci când o rupi
Dacă eram un cântec – "Can't touch this"-MC Hammer
Dacă eram un simbol – eram & care apropo arată ca un om care stă în fund și se târăște pe podea cu ajutorul mâinilor
Dacă eram un oraș – eram Paris
Dacă eram un gust – struguri cu muștar(don't ask....creație proprie)
Dacă eram o aromă – aromă de cacao
Dacă eram o culoare – eram auriu
Dacă eram o parte a corpului – eram ochii
Dacă eram un accesoriu – eram o pereche de ochelari RayBan cu mustață
Dacă eram un produs de machiaj – Rimel
Dacă eram o materie – eram sport
Dacă eram un personaj de desene animate – eram Tom
Dacă eram o formă – eram un hexagon
Dacă eram un număr – eram 3.14
Dacă eram o mașină – Lamborghini,of course
Dacă eram o haină – eram pelerina lui Batman

Weird leapșă,i know....Whatever...Aștept cu nerăbdare să vad The Avengers,mai sunt vreo două ore și plec...Era și timpul să contribui la economia mondială ajutând cinema-ul și,în mod indirect Hollywood-ul cu câțiva lei...Intenția contează,nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Wow dacă te-am făcut să comentezi înseamnă că ori vrei să mă înjuri,ori te-am impresionat profund.Sau poate doar îți plac broaștele țestoase...

Despre blogulet

Un mic "experiment" facut din pura curiozitate

About Me

Me,myself and I
Ciudată,ummm....mai bine zis,"diferită",iubesc viata și viata mă iubește pe mine :) + o mare devoratoare de Nutella
Vizualizați profilul meu complet
Un produs Blogger.