Just Me

Sooo...ăsta e primul meu post... :| I'm not really sure what to write about așa că o să mă prezint.Oarecum.Fără detalii presonale and stuff like that.Just me :) Pentru început,cred că e foarte,FOARTE important să stiți că sunt...diferită... For example,imi place foarte mult să stau pur și simplu nemișcată și să mă holbez la pereți.Fără să fac nimic.Nada....Imi place la nebunie să dansez(mai ales când nu mă vede nimeni) și să scriu in engleza stricată(adică exact cum se pronunță): Ai lov iting Nutella! Weird,I know...Am devenit oarecum "dependentă" de englezismele astea (E numai vina ta,Evvie!) și iubesc să scriu chestii la întâmplare (deci nu va mirați,sau mai degraba,"Brace yourselves") Yeah,so I guess that's it.Tre' să invăț pentru testul la bio de mâine și,recunosc,nu sunt chiar un geniu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Wow dacă te-am făcut să comentezi înseamnă că ori vrei să mă înjuri,ori te-am impresionat profund.Sau poate doar îți plac broaștele țestoase...

Despre blogulet

Un mic "experiment" facut din pura curiozitate

About Me

Me,myself and I
Ciudată,ummm....mai bine zis,"diferită",iubesc viata și viata mă iubește pe mine :) + o mare devoratoare de Nutella
Vizualizați profilul meu complet
Un produs Blogger.